Työhyvinvointikortti yhä useammalle
Hankkeen tavoitteena on lisätä edelleen Työhyvinvointikortin tunnettuutta sekä Työhyvinvointikortin koulutusmääriä koko verkostossa.
Hankkeessa markkinointiviestit uudistetaan niin, että ne ottavat paremmin huomioon myös uudet koulutussisällöt. Samalla luodaan ja täsmennetään kohderyhmittäisiä markkinointiviestejä. Kohderyhmiä ovat esimerkiksi ylin johto, esihenkilöt, HR, työsuojeluhenkilöt ja työntekijät.
Hankkeeseen sisältyy myös koulutuskumppaniverkoston laajentumiseen tähtäävä kampanja. Verkoston laajentumisen tueksi tuotetaan pdf-esite kouluttamisen kumppanuudesta.
Ota yhteyttä
- Tila:
- Käynnissä
- Aiheet:
- työhyvinvointi Työhyvinvointikortti