Denna blankett är i första hand avsedd för social- och hälsovårdssektorn för identifiering av faror och skador i samband med arbete samt som stöd för bedömning av risker med att arbeta i en annans hem. Vid personlig assistans samt i arbete som vårdbiträde kan blanketten även användas för handledning eller orientering i arbetet.
Denna blankett är avsedd för att identifiera risker och olägenheter
i den fysiska, tekniska och funktionella miljön vid kontorsliknande
expertarbete samt för att stödja riskbedömningen.
Checklistan för introduktionsutbildning innehåller en strukturerad förteckning över saker som ska tas upp. Listan fungerar som stöd för planeringen och genomförandet av introduktionen. Både handledaren och den som introduceras använder listan för att följa upp introduktionen och försäkra sig om att arbetstagaren lärt sig sakerna. Listan kan kopieras, gallras och kompletteras på arbetsplatsen.
Denna blankett är avsedd för bedömning av jämställdhet och jämlikhet. Resultatet av undersökningen kommer att användas för att ta fram en plan för jämställdhet och likabehandling. Genom att svara är du med och utvecklar din arbetsgemenskap.
Kakinställningar
På den här webbplatsen använder vi kakor. Några kakor är nödvändiga och några används för statistiksföring. Läs mer på Kakpolicy-sidan.
Kakinställningar
Denna webbplats använder kakor. Några kakor är nödvändiga och några används för statistiksföring. Välj här vilka du tillåter.
Dessa kakor är nödvändiga för att webbplatsen skall fungera.
Statistikkakor används för att samla in anonym användardata, som utnyttjas för att utveckla webbplatsen och dess innehåll.